طرح کاخ سفید احمقانه است/ نمی‌گذاریم نظامیان ایران با پول ما تقویت شوند
رهبر اکثریت سنا‌:
رهبر جمهوری‌خواهان سنا می‌گوید تمام‌قد از طرح سناتور کاتن برای ممنوع شدن خرید آب سنگین ایران حمایت خواهد کرد و نخواهد گذاشت که پول آمریکا، صرف تقویت نظامیان ایرانی شود.
تعداد نظرات: ۴
asad
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
من فقط از دشمنی امریکائی ها با ایران ناراحت نیستم ولی در اصل عربستان سعودی که همپیمان انها محسوب میشود و در حادثه 11 سپتامبر
مستقیم دست داشته و اینو تمامی سیاستمداران امریکا میدانندولی هیچ اقدامی نمیکنند تازگیها فقط چند نماینده و .... صدایشان کمی بالا رفته که باید ان صفحات سری راجع به دست داشتن عربستان در حادثه یازده سپتامبر خوانده بشه ؟ اگر با رشوه و ............ جلوی اینکار را نگیرند شاید صفحه تازه ای برای عربها و امریکا گشوده شود . ایران اگر با امریکا دشمن هم باشد دشمن قابل احترامی هست نارو نمیزند و دروغ هم نمیگوید . همیشه هم حوادث تروریستی را چه در امریکا و چه جای دیگر محکوم کرده است . ولی امریکائیها همیشه به ما ظلم کردند و دروغ گفتند و بلوکه کردن و برداشت غیر قانونی اموال ایران؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
اونوقت ما سالی چندمیلیارد دلارمیریزیم توحلقوم سعودیا که برای سر شیعیان جایزه تعیین میکنند.
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
به نام خدا
من كشته مرده استدلال بعضي حضراتم. آمريكا پول هاي ما رو بلوكه كرده است. هر كس كه با ما دشمني نداشته باشد را جريمه مي كند. با دوستان ما به شديدترن وجه مبارزه مي كند. با وقاحت پول هاي ما را پول هاي خودش مي نامد. بعد تنها واكنش حضرات اين است كه امر مقدس حج تعطيل شود. اينكه آنتاليا و تايلند و دوبي برويم مهم نيست. فقط حج و كربلا بد است. خدا دل هاي مرده را بيدار كند.
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
خیلی حیف شده ما هم اگه به اندازه شما زیرک بودیم نمیزاشتیم با پولها و دارایی های ما که دزدیدید و نظامیاتونو تقویت کردید و دنیا را شبیه کشتارگاه کردید. این ما هستیم که باید و باید و باید پولهامون رو شده به زور ازتون بگیریم تا دنیا نفس بکشه. بچرخ تا بچرخیم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار